TOP

Ręczniki z nadrukiem chętnie akceptowaną formą reklamy

Słowo „reklama” ma z reguły negatywne konotacje. Mało kto lubi reklamę przerywającą filmy czy zabierającą zbyt dużo czasu na antenie programów telewizyjnych. Również reklama w przestrzeni publicznej jest mało estetyczna. Są jednak takie jej formy, które nie tylko nie powodują irytacji odbiorców, ale są wręcz chętnie przez nich akceptowane. Taką formą reklamy są bez wątpienia ręczniki z nadrukiem. Zazwyczaj stanowią one formę prezentu lub nagrody i mało kto odmawia, gdy mu się taką rzecz wręcza. A dzieje się tak, gdyż ręczników używa każdy, a dobrej jakości ręczniki są produktem wartościowym.

Ręczniki z nadrukiem idealne na reklamę dla małej i dużej firmy

Nadruk na ręcznikach umieszcza się głównie w celach reklamowych. Sam ręcznik zazwyczaj wykonany jest w kolorze będącym charakterystycznym dla danej firmy. Umieścić na nim można logotyp, nazwę firmy czy dowolny inny przekaz wybrany przez zleceniodawcę. Ponadto można wybrać kształt ręcznika, jego wielkość czy gramaturę materiału.

Ręczniki z nadrukiem można wręczać pracownikom lub klientom firmy. Często stanowią one nagrodę w konkursach lub są dodatkiem do nagród większej wartości. Firmy rozdają też takie ręczniki z nadrukiem na różnych imprezach i przy wielu innych okazjach.

Ręczniki z mikrofibry zastępują bawełniane

Bawełna wciąż jeszcze jest najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji ręczników, ale coraz częściej jej miejsce zajmuje mikrofibra. Ma ona wiele zalet, a ręczniki z mikrofibry mają wiele cech, które powodują, że są one bardziej praktyczne od bawełnianych. Ręczniki z mikrofibry są lżejsze, a przy tym wchłaniają więcej wody. Struktura włókna z mikrofibry, wykonanego z poliamidu i poliestru, powoduje, że błyskawicznie one wysychają. Samej mikrofibry również jest kilka rodzajów, w tym płaska i frotte.

Z tego powodu ręczniki takie są chętnie używane w miejscach publicznych, jak baseny czy plaże, gdyż nie potrzeba wiele czasu na ich wyschnięcie. Każdy producent ręczników z mikrofibry również oferuje rozmaite kolory, wzory i kształty. Do wyboru jest też rodzaj metody wykonania nadruku.

Rodzaj nadruku do wyboru

Nadruk na ręcznikach reklamowych można wykonać różnymi metodami, a dobiera je się pod rodzaj nadruku. Najbardziej trwały jest haft, ale niemal każdy producent ręczników z mikrofibry można wybrać też różne inne rodzaje: solwent, grawer, sitodruk lub sublimacja.

Choć ręczniki z nadrukiem http://nadrukisublimacyjne.pl/produkty/reczniki-z-mikrofibry/ najczęściej są wykorzystywane przez firmy, to mogą je też zamawiać w mniejszych ilościach osoby prywatne. Takie ręczniki z nadrukiem stosuje się wówczas jako pamiątkę jakiegoś ważnego wydarzenia lub upominek dla bliskiej osoby.

Categories Ciekawe